mandag den 17. juni 2013

SIKKEN EN FEST

Ellipsehaverne
En fantastisk weekend har det været og alle sanser er mættet.
I lørdags var vi til havefestival i Ellipsehaverne.
Et skønt og velbesøgt arrangement i en ikke så ringe kulisse.

(KLIK UNDER BILLEDET OG LÆS MERE)








Ellipsehaverne



Ellipsehaverne


Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne


Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne

Ellipsehaverne
Et sandt mesterstykke, det tror jeg da de færreste vil modsige mig. 
Dog ville jeg ønske at arrangementet blev afholdt senere på sommeren hvor det store bed rigtigt spiller med musklerne. Jeg har jo, som så mange andre, fulgt Kjelds blog i er par år og jeg må sige at det der har ramt mit hjerte allermest, er hvordan han formår at forvandle forfaldet til poesi. 

Ellipsehaverne
En fantastisk dag, hvorefter en skøn søndag fulgte i Claus Dalby's have. Mere om dette på et andet tidspunkt.

4 kommentarer:

  1. Hei! Der skulle jeg gjerne ha vært. Vakre og inspirerende bilder. Takk! Anne

    SvarSlet
  2. Kære Karina
    1000-tak for rundturen her på siden. Det var hektisk, trods færre folk i år end sidste år. Jeg er enig; det kunne være fedt hvis "han" åbnede den i sensommeren for besøgende, men der er han i gang med et andet projekt.
    Go sommer!
    Kjeld Slot

    SvarSlet
  3. Din have ser rigtig dejlig ud. Det har virkelig været en oplevelse for mig at se på dine billeder. Der er så mange fine detaljer- og du er glad for gul, det kan jeg godt lí!

    SvarSlet
  4. Hej Jette.
    Billederne jeg viser her er fra Kjeld Slots have, men jeg er helt enig, haven er, ud over de stærke rammer, også fyldt med gode detaljer :-)


    SvarSlet